در پویش تاکسی، ما متعهد هستیم تا خدماتی متفاوت ، ایمن و باکیفیت به مشتری و مسافر خود ارائه دهیم. بر همین اساس، حقوق مشتریان و مسافران در این سامانه اهمیت دارد و به شرح زیر تضمین میشود:
۱. امنیت و آرامش در سفر
– تمامی رانندگان عضو سامانه مجرب و متعهد و با رفتار و شخصیت و رفتار تأیید شده انتخاب میشوند تا سفری در امنیت کامل را برای شما عزیزان ارائه نمایند .
– همه خودروها از بیمه مسافربر برون شهری برخوردار بوده و در زمان انتخاب و اعزام از نظر فنی و ایمنی در سلامت هستند تا سفری با کیفیت و ایمن را انجام دهند .
– در صورت هرگونه مورد و مشکلی تقاضا داریم مسافر گرامی موضوع را به اطلاع پشتیبان برساند تا کمک و اقدام بایسته صورت پذیرد . پشتیبان سرویس از زمان رزرو تا پایان سفر همراه انلاین سرویس شما خواهد بود .
– از آنجائی که کلیه رانندگان دارای پرونده شناسائی در سامانه هستند و برای انجام سرویس انتخاب میشوند و اطلاعات تاکسی و راننده طی کارت الکترونیکی و یا پیامک برای مسافر ارسال میشود تقاضا داریم مسافر گرامی قبل از سوار شدن حتما پلاک ماشین و تصویر چهره راننده را با کارت ارسالی چک کند و در صورت مغایرت از سوار شدن خودداری نموده و بلافاصله موضوع را به پشتیان طی تماسی اطلاع دهد .
۲. احترام و برخورد حرفهای
– رانندگان موظف به رعایت احترام و برخورد مؤدبانه با تمامی مسافران هستند. هیچگونه تبعیض، بدرفتاری یا برخورد نامناسب در سامانه چه پرسنل هماهنگی و پشتیبانی سرویس و چه رانندگان قابل پذیرش نیست . مسافران گرامی هم موظف به رعایت احترام و رفتار مناسب در طول سفر با راننده گرامی هستند.
– به همه رانندگان توصیه شده ( با توجه به ادعای اخلاق حرفه ای ) در هنگام سوار و پیاده شدن مسافر شایسته هست از خودرو پیاده شده و در جا زدن و پیاده کردن چمدان و بار همراه مسافر در صندوق ماشین اقدام کنند .
۴. امکان انتخاب و سفارشیسازی خدمات
مشتریان و مسافران گرامی میتوانند در هنگام رزرو نوع خودرو را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب کنند.
درخواست راننده با شرایط خاص ( راننده خانم و یا آقا ) گزینه انتخابی شماست .
۵. حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی
تمامی اطلاعات مسافران در سامانه محرمانه بوده و تنها برای ارائه خدمات و اطلاع رسانی همین سامانه صرفا استفاده میشود.
رانندگان موظفاند و تاکید شده از افشاء و بازگو کردن هرگونه اطلاعات شخصی یا جزئیات سفر مسافران در محافل خودداری نمایند .
۶. حق لغو سرویس
مسافران میتوانند سفر خود را بنا به دلایل شخصی طبق شرایط و مقررات تعیین شده سامانه لغو نمایند.
در صورت تأخیر یا عدم حضور راننده، پشتیبان سامانه موظف است نسبت به جایگزین کردن خودرو اقدام یا نسبت به مسترد کردن وجه کامل اقدام نماید .
۷. امکان ارائه بازخورد و شکایت
پس از هر سفر، مسافران میتوانند تجربه سفر خود را ارزیابی کرده و نظرشان را در وبسایت ثبت و یا به پشتیبان اعلام کنند.
هرگونه مورد شکایت و نظر در سریعترین زمان بررسی شده و اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت .
پویش تاکسی تلاش میکند تا تجربهای مطمئن و لذتبخشی را برای تمامی مسافران خود فراهم کند.
ارتباط با پشتیبان و ارائه نظرات و پیشنهادات :
یک کامنت بگذارید